BTL-argumentacja języka angielskiego
Zadzwoń, teraz pracujemy +48 571 070 977
Czy chcesz to zrobić?
Zapisz listę

O projekcie

Przemysł:
Okres: 2019-11-17
Miasto, miejsce: Москва
Cel projektu: Przeprowadzenie degustacji w celu zapoznania potencjalnych konsumentów z produktem „Miód Wiśniowy” i pobudzenia sprzedaży tego produktu.

Jak przebiegła nasza kampania reklamowa?

Publikujemy pełne raporty z każdej kampanii reklamowej

Получите расчет стоимость проведения промо-акции в 3-х вариантах

От разработки концепции до финального выбора подобранного промо-персонала.
Przesyłając wiadomość, akceptuję umowę użytkownika i potwierdzam, że przeczytałem i akceptuję 'politykę prywatności' tej witryny.
Przesyłając wiadomość, akceptuję umowę użytkownika i potwierdzam, że przeczytałem i akceptuję 'politykę prywatności' tej witryny.
Получите расчет стоимость проведения промо-акции в 3-х вариантах
Obróć swoje urządzenie
Obróć urządzenie do trybu pionowego
, aby kontynuować korzystanie z witryny.
Instagram
Viber
WhatsApp
Telegram